wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu

1. Sklep internetowy  muzyczny.fant.swiebodzin.pl  prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Właścicielem sklepu internetowego - muzyczny.fant.pl  jest firma P.H.U  FANT Krzysztof Kucharski z siedzibą  w  Świebodzinie os.Żaków 107  NIP:  927-000-45-50 REGON:  977928317, sklep muzyczny stacjonarny FANT pl.Jana Pawła II 19b.

3. Korzystanie ze sklepu  .muzyczny.fant.swiebodzin.pl   oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

5. Zamówienia można składać poprzez strony muzyczny.fant.swiebodzin.pl lub telefonicznie 68 3828815.

5. Kupujący jest zobowiązany do prawidłowego wypełnienia formularza zamówienia oraz do podania numeru telefonu i adresu email w celu umożliwienia potwierdzenia zamówienia. Formularze wypełnione nieprawidłowo lub zawierające dane wzbudzające wątpliwości nie będą rozpatrywane.

6. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon. Faktura VAT wystawiana jest w momencie skompletowania zamówienia, gdy wszystkie zamówione przez kupującego towary są gotowe do wysyłki.

7. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie  68 3828815 lub emailem krzysiek2345@interia.pl   Klient nie może wycofać zamówienia, które zostało już wysłane.

8. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów, wprowadzania nowych towarów do oferty, wycofywania towarów z oferty, prowadzenia i anulowania promocji i ofert specjalnych oraz do wprowadzania do nich zmian.

9. Do każdego zamówienia o wartości poniżej 1200 PLN doliczane są koszty przesyłki zależne od wybranych opcji dostawy i płatności. Koszty przesyłki zamówień o wartości 1200 PLN i większej są pokrywane przez sklep.

10. Przy każdym towarze podana jest informacja o dostępności. Towary oznaczone jako „dostępne” będą wysłane do klienta najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego od momentu skompletowania zamówienia i/lub potwierdzenia wpłynięcia pieniędzy na konto sklepu - w zależności od wybranej przez klienta opcji zapłaty. Towary oznaczone jako „na zamówienie” będą wysyłane w innym terminie indywidualnie negocjowanym z klientem. W przypadku, gdy klient złoży zamówienie składające się zarówno z towarów oznaczonych jako „dostępne” jak i towarów „na zamówienie”, będzie ono rozdzielane przynajmniej na dwa zamówienia częściowe, z których jedno będzie realizowane dla wszystkich towarów oznaczonych jako „dostępne”, pozostałe będą realizowane jak dla towarów „na zamówienie”.

11. Termin otrzymania przesyłki jest równy, w zależności od wybranych opcji, sumie czasów potrzebnych na: potwierdzenie zamówienia, potwierdzenie wpłynięcia pieniędzy na konto sklepu, skompletowania zamówienia oraz czasu dostawy.

12. Potwierdzenie zamówienia nastąpi, o ile będzie to możliwe, w ciągu następnego dnia roboczego po dniu w którym zostało złożone zamówienie. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni nie będą realizowane.

13. Maksymalny czas potrzebny na skompletowanie zamówienia to 3 dni robocze.

14. Wysyłka towaru następuje najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego od momentu skompletowania zamówienia.

15. Klient może wybrać następujące formy płatności:

  • przy odbiorze – należność w gotówce pobiera kurier – w tym przypadku towar jest wysyłany do klienta w momencie skompletowania zamówienia,
  • przelewem na konto sklepu – informacje niezbędne do realizacji przelewu są podawane klientowi w trakcie potwierdzania zamówienia – w tym przypadku towar jest wysyłany do klienta w momencie potwierdzenia wpłynięcia pieniędzy na konto sklepu, nie wcześniej jednak niż w momencie skompletowania zamówienia.

16. Klient ma prawo i jest zobowiązany do sprawdzenia dostarczonego przez kuriera towaru w jego obecności. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków powstałych w trakcie transportu należy w obecności i z pomocą kuriera spisać protokół reklamacyjny.

17. Wszystkie towary dostępne w sklepie muzyczny.fant.swiebodzin.pl   objęte są gwarancją producenta.

18. Jeżeli klient stwierdzi w dostarczonym towarze wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy powinien skontaktować się ze sklepem telefonicznie pod numerem  68 38328815 lub za pomocą emaila pod adresem krzysiek2345@interia.pl  celem ustalenia sposobu zwrotu lub naprawy towaru. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru ponosi kupujący, a wysyłkę powrotną sprzedający. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny sprawny. W przypadku gdy nie będzie to możliwe sklep zwróci klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne dostępne w sklepie towary.

19. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem.

20. Zgodnie z ustawą  „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient ma prawo odstąpić od umowy rezygnując z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki. Klient jest zobowiązany w takim przypadku do złożenia stosownego oświadczenia na piśmie oraz do dostarczenia zwracanego towaru w stanie takim w jakim został zakupiony, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu, instrukcjami i gwarancją. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku, gdy towar nosi znamiona używania. Zwracany towar należy odesłać wraz z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot równy cenie towaru i kosztów transportu. Pieniądze zostaną przekazane na konto wskazane przez klienta.


Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu